Friday 8 May 2015

Tentang Saya

Teks: Julia Abu Hassan
Foto: Koleksi peribadi Julia Abu Hassan





Salam perkenalan, perjalanan kerjaya sebagai travel agen mendorong saya menulis di blog ini. Sedikit perkongsian dari saya semoga memberi manfaat kepada semua.saya adalah surirumahtangga sepenuh masa selepas melahirkan anak saya yang bongsu 17 tahun yang lalu..satu tempoh yg lama . Pendedahan pertama saya dalam travel atau berjalan jauh ini apabila saya diberi oleh Allah peluang dan rezeki mengerjakan umrah 6 tahun yang lalu bersama suami dan dua orang anak saya..syukur alhamdullilah. Dari situlah bemulanya tugas saya sebagai" tour leader" bagi jemaah umrah setiap tahun .juga diberi peluang untk bawa group ke Beijing,Indonesia,Veitnam dan tebaru ke Korea..Terima kasih ya Allah dengan nikmat ini.


No comments:

Post a Comment